אפיון אתרים לשוק היפני

אבן היסוד בכל פרוייקט טכנולוגי, וודאי כשמדובר באתרי אינטרנט, הינו אפיון מקצועי שקודם לפתוח. יחד אם זאת, אתר שאופיין ונבנה נכון עבור שוק אחד, לא תמיד יתאים לשוק אחר. המשתמש שונה, צרכי השוק משתנים, אתר שעובד מצוין באנגלית לא בהכרח יציג תוצאות דומות ביפנית.

לשם כך, בשלב הראשון יש לבצע מחקר שוק, ללמוד את המוצר ואת הצורך עליו הוא בא לענות, לאפיין את קהל היעד, לחקור את המתחרים, ולאחר שהתקבלה תמונה כוללת, לאפיין את האתר המתאים ביותר לשוק המבוקש.

ג’אפטראנס עובדת בצמידות עם חברה יפנית שמתמחה באפיון, תכנון ויצירת אתרים המתאימים לשוק היפני. אפיון האתר יוכן בשתי שפות, יפנית לטובת צוות הפיתוח המקומי ואנגלית לטובת הלקוח.

צור קשר

טלפון\פקס 03-677-2385
נייד 052-544-6561
מייל info@japtrans.co.il
כתובת ת"ד 2650, פ"ת