לוקליזציה

יפן היא אחת המדינות המקוונות ביותר בעולם עם חדירה של למעלה מ95%. תופעת הקניות באינטרנט החלה ביפן עוד בשלהי שנות ה-90 ומאז התפתחה ואף היוותה סמן דרך לשווקים אחרים. ענקיות סחר אינטרנטי כמו רקוטן, קקקו.קום (הזאפ היפני) ואחרים כבר הפכו מזמן לחברות בינלאומיות מובילות.
כיום, כ 60% מצריכת האינטרנט ביפן מתבצעת באמצעות מכשירים ניידים, כששעות העומס הן בתחילת ובסוף יום העבודה.

שווי הצרכן היפני הוא מהגבוהים בעולם, והצרכן הממוצע מתוחכם ואוהב להתנסות בדברים חדשים, אך כמו אחרים, אם התוכן או המוצר לא יוצרים אצלו עניין מיידי, הוא יעזוב את האתר ולא יחזור אליו.

הטעות הנפוצה ביותר אצל בעלי אתרים מערביים המעוניינים לפנות אל המשתמש היפני, היא המחשבה שדי לתרגם את האתר שבבעלותם ליפנית כדי למשוך תנועה ועניין. באם מדובר באתר תדמיתי, פיננסי או מכירתי, תרגום בלבד איננו מספיק. האתר חייב לשדר “יפניות”, על ידי שימוש בשפה כתובה ועיצובית אותה המשתמש מכיר ואליה הוא יכול להתחבר, גם אם האתר בבעלות זרה.

ג’אפטראנס עובדת מזה שנים עם שורה של מעצבים, כותבי תוכן, חברות הפקה ומתכנתים מיומנים ביפן, שיחדיו יקחו את את הרעיון או האתר שלך, ויתנו לו את הערך המוסף שיהפוך אותו מעוד אתר ביפנית לאתר “יפני”.

צור קשר

טלפון\פקס 03-677-2385
נייד 052-544-6561
מייל info@japtrans.co.il
כתובת ת"ד 2650, פ"ת